• نام مدرسه : مدرسه ابتدایی حضرت لیلا

  • محل انجام خدمات : شهر دهدشت
  • خدمات ارائه شده : رنگ آمیزی نمای بیرونی و ورودی مدرسه 
  • سال انجام خدمات : 1398
  • نحوه تامین هزینه انجام خدمات : کمک های مردمی

 

مدرسه حضرت لیلا در حاشیه شهر دهدشت قرار داشت. پس از پیگیری های مدیر مدرسه برای رنگ آمیزی نمای بیرونی و همچنین ورودی مدرسه اقدام کردیم.

رنگ آمیزی نمای ورودی :

WhatsApp Image 2021 05 27 at 09.37.47 رنگ آمیزی مدرسه حضرت لیلا شهر دهدشت

رنگ آمیزی نمای ورودی مدرسه

نمای ورودی مدرسه فاقد رنگ بود و نشاط و شادابی را از مدرسه گرفته بود.تصمیم گرفتیم برای شروع این نما را رنگ آمیزی کنیم.رنگ های شاد آبی روشن و صورتی را انتخاب کردیم تا دانش آموزان با دیدن آنها پر از انگیزه و نشاط شود.درآخرین روزهای تابستان کار را آغاز کردیم و چیزی به اول مهر نمانده بود.با همکاری پسرم حسین و برادرزاده هایم نمای ورودی را کاملا رنگ کردیم،تا دانش آموزانی ک چند روز دیگر به اینجا می آیند با دیدن این صحنه شوق و انگیزه دوچندان برای تحصیل داشته باشند.

 

رنگ آمیزی نمای بیرونی و حاشیه مدرسه :

مدرسه حضرت لیلا

همکاری پدر یکی از دانش آموزان در رنگ آمیزی

دیوارهای اطراف مدرسه جز بر روی ستون های آن که پرچم ایران کشیده شده بود رنگ خاصی نداشتند و تصمیم گرفتیم کل فضای آن را رنگ کنیم تا رنگ آمیزی مدرسه کامل شود.در این بین پدر یکی از دانش آموزان مدرسه نیز به کمک ما آمد.کارگر ساختمان بود و وضع خوبی نداشت،اما وقتی مدیر مدرسه زنگ و گفت که میخواهیم مدرسه را رنگ بزنیم سریع به کمک ما آمد و تا پایان کار همراه ما بود.هنگام خروج از مدرسه یکی از اولیای دانش آموزان به او گفت : بیکار هستی که به اینجا می آیی و رنگ می کنی؟ جواب داد: خودم در گذشته اینجا درس خوانده ام،دخترم هم الان که مدرسه دخترانه شده اینجا درس میخواند،چه عیبی دارد برای نشاط و زیبایی مدرسه به آنها کمک کنم؟پاسخ زیبای او انگیزه ما را برای زیباسازی مدرسه دوچندان کرد.علاوه بر نمای ورودی و بیرونی مدرسه یکی از کلاس های مدرسه که رنگ آمیزی آن دچار مشکل شده بود را رنگ کردیم.چون کلاس پیش دبستانی بود و مدرسه دخترانه بود از رنگ صورتی روشن برای رنگ آمیزی کلاس استفاده کردیم تا فضای مناسبی برای دختران این مدرسه ایجاد شود.