• شهر لنده

  • خانم الهام هادی پور

 

🔰 اگر من شهردار بشوم !

آموزش مسئولیت های اجتماعی از مهمترین آموزش هایی است که باید به کودک در سنین پایین آموزش داد.این مسئولیت ها می تواند از مسائل کوچک شروع شود تا ذهن او برای مسئولیت های بزرگ مهیا شود.امروز در همین راستا در شهر لنده کتاب ” اگر من شهردار بشوم ” را خواندیم.

44 آموزش مسئولیت اجتماعی به کودکان

بچه ها بعد از خواندن کتاب در مورد ایده هاشون در صورت شهردار شدن گفتگو کردند.اینکه اگر شهردار بشوند چه کارهایی برای شهرشان میکنند و چه تغییراتی ایجاد می کنند.

🎤 یسنا : اگر شهردار شهر بودم برای آن دسته از آدم هایی که بی سرپرست و تنگ دست هستند کلاس های نمددوزی ، گلیم بافی، عروسک بافی و … برگزار می کردم و با خرید محصولاتشان برای آنها درآمدزایی میکردم.

🎤 زینب :  اگر شهردار شهر بودم یک فروشگاه میساختم که مخصوص آدم های فقیر باشد و بتوانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای خرید کنند.

مسئولیت اجتماعی

🎤 صفیه : اگر شهردار شهر بودم به مشکل اینترنت شهر رسیدگی میکردم چون الان بعضی محله ها اینترنت ندارند.

🎤 تیام : اگر شهردار شهر بودم همه کوچه های خاکی شهر لنده را آسفالت می کردم و در سطح شهر و حتی کوچه ها سطل زباله قرار می دادم.

بعد از اینکه بچه ها در مورد ایده هاشون بعد از شهردار شدنشان گفتند دو گروه سه نفره تشکیل دادند و قرار شد یک نفر به عنوان شهردار انتخاب شود و بقیه اعضای گروه به او ایده بدهند تا از آن ایده ها در جهت آبادانی شهر استفاده کند.